søndag den 20. november 2016

Mens vi venter på storm og blæst


En af roserne står stadig med knopper. Hold da op det er en travl tid. Alt er flyttet ind og nu er det snart tid til at pynte lidt mere op.




Bladene er revet sammen men der dryser stadig med masse ned.


Min stribet Star græs er blevet stor og delt. Den pynter så fint nu og er meget hårdfør.




Alunrod og vindheksens grå farve er gode sammen - der er efterfølgende kommet en gang Pletter i luften ned i potten for at give lidt grøn hænge look. 



Farvel til Dahlierne for denne gang. Knoldene er oppe og på vej ud i det frostfrie værksted til næste forår. Så må vi se om det går godt som alle de andre år.
Her er eksamen vel overstået og nye fag er kommet til. Der skal stadig lægges forårsløg men det gør jeg på onsdag på min fri dag.

I denne weekend har vi været til fødselsdag og fejret niecen. Det var skønt at komme en tur til Fyn - så ingen havearbejde til mig. God uge til jer derude - prøver at læse med på jeres blogs når jeg kan.
 UPDATE: Så er der lagt løg og ryddet lidt op. Så skønt at få forårets guld gravet ned. Spændende med om det hele kommer.

4 kommentarer:

Karsten F sagde ...

Hej Anne

Ja, især alle jer med dahlier har da været i fuld sving;)
Roserne er seje når de sådan bare bliver ved - og nu lover de jo først frost om en uges tid...

Ha en dejlig aften

Høneballehaven sagde ...

Vi venter ikke på storm, vi er midt i den, den er hård skal jeg hilse og sige.
Godt eksamen er vel overstået.

Jette sagde ...

Hej Anne.Godt at din eksamen er godt overstået.Her er der også revet rigtig mange blade op.
Håber ikke stormen bliver for meget her hos os.
Alle mine løg er godt i jorden og i krukker.
God uge knus Jette

Birgitte sagde ...

Hej. Jeg håber, din eksamen er gået godt:) Vi fik meget blæst, men ingen storm. Det var vist værre længere syd på end heroppe i det nordlige.